תקנון חנות דיגיטלי וטרינריה ד"ר אסתר קורן  Tevavet –  

 

ברוכים הבאים לאתר המכירות של ד"ר אסתר קורן, רפואה וטרינרית DVM ויועצת צמחי מרפא "האתר".
האתר זה הינו חנות וירטואלית המופעלת ע"י ד"ר אסתר קורן"המפעילה / מפעילת החנות" ומשמש לרכישת מוצרים ועל ידי ציבור הגולשים באינטרנט ע"י תשלום בכרטיס אשראי ישראליים.
אדם שנכנס לאתר ולא רוכש הינו "הגולש." ברגע שהגולש מבצע רכישה הינו" הרוכש".
הגולש מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו בפקידה לפני ביצוע הרכישה כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים ושימוש באתר. השימוש והרכישה באתר זה כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. כל אדם המבצע רכישה באתר מצהיר בעצם בביצוע הרכישה כי היינו מודע, מכיר ומסכים לתקנון ולכללי האתר.

  1. באתר זה רשאים לרכוש בני 18 ומעלה בעלי תא תקשורת בדואר אלקטרוני ובעל כתובת מגורים בישראל אשר ברשותו כרטיס אשראי תקף בישראל מסוג שמתקבל במערכת הסליקה של האתר.
  2. באתר זה נמכרים מוצרים שונים הדורשים משלוח וקורסים / ספרים דיגיטליים הנשלחים אוטומטית לרוכש.
  3. רכישה באתר זה לא מחליף ייעוץ ו-או טיפול מקצועי אישי אצל רופא וטרינר או בעל מקצוע אחר.
  4. תוספי התזונה ומוצרים קוסמטיים בחנות מיועדים לבעלי חיים בלבד. יש להרחיקם מידם של ילדים.
  • מידע כללי
  1. הגלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר זה.
  2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות.
  3. מפעילת האתר שומרת על הזכות לשנות מחירים, תמונות, קופונים ולהפסיק מבצעים במוצרים ובמשלוחים ללא כל הודעה מוקדמת.
  4. הסכם זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועד לנשים וגברים כאחד.
  • תהליך הרכישה באתר
  1. המוצרים למכירה מוצגים באתר במחיר קבוע מראש כפי שצוין בכל מוצר. המחירים בחנות כוללים מע"מ אלא אם צוין אחרת .
  2. בכל מוצר באתר מצורף הסבר על פעילותו, דרכי שימוש ומאפייניו . הרוכש אחראי לבדוק שהמוצר מתאים לצרכיו ולצרכים של שבעל החיים שברשותו. כמו כן, באחריות בלעדית של הרוכש לבדוק שהחייה שברשותו והוא עצמו אינם אלרגיים לאחד המרכיבים של אותו מוצר שרוכשים גם דרך המגע או הנשימה ולא רק דרך בליעה.
  3. רכישת המוצרים מתבצעת באמצעות סימון בעגלת הקניות תוך בחירת סוג המשלוח, רישום פרטים רלוונטים ותשלום.
  4. לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום ו- או אחרי שליחת המשלוח כפי שהרוכש בחר באתר , יקבל הרוכש הודעה במייל ו-או SMS על קליטת ההזמנה ו-או שילוח.
  5. מבצעים, מכירות והמתנות שמקבלים על הרכישה הינם עד גמר המלאי וניתנים לשינוי או הפסקה בכל רגע ללא הסבר ע"י המפעילה.
  • אמצעי תשלום
  1. באתר זה מתקבלים כרטיסי אשראי ישראלים: ישראכרט, ויזה ומסטרקרד. התשלומים באתר מאובטחים .
  2. בזמן הרכישה יקבל הרוכש חשבונית מס קבלה אוטומטית כחוק.
  • ביטול ההזמנה והחלפת מוצרים
  1. פרט לתרופות ותוספי תזונה, ניתן לבטל עסקה כפוף למדיניות ביטול עסקאות של חוק הגנת הצרכן כל עוד לא נעשה שימוש במוצר והינו באריזה סגורה כפי שנשלח וזאת בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א.
  2. ידוע לרוכש שלפי חוק בישראל לא ניתנן להחזיר או לבטל עסקה בתרופות ו-או תוספי תזונה.http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights. / מצורף לינק בנושא.
  3. במקרה של רכישת קורסים דיגיטליים לא ניתן לבצע החזר כספי לאחר פתיחת קבצי הקורס.
  4. על הרוכש לדעת שמפעילת האתר ומייצרת הקורסים הדיגיטליים יודעת על פי נתונים טכניים של המערכת הקורסים האם קבצי הקורס נפתחו. קורס בו נפתח לפחות קובץ אחד לא ניתן לביצוע החזר כספי.
  5. לצורך ביטול העסקה, על הקונה לשלוח "בקשה לביטול עסקה" במייל של המפעילה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר. מומלץ לצרף הודעת בוואצאפ או SMS למפעילה במקביל למייל, וזאת כדי למנוע מקרים בו המייל לא התקבל.
  6. הבקשה לביטול עסקה הנשלחת למפעילה במייל חייבת לכלול: תאריך רכישה, מוצר /ים שנרכשו, סיבת בקשת ההחזרה , תאריך קבלת המשלוח , מקום בו התקבל המשלוח, שם מלא וטלפון. המייל להתכתבות הינו koren66@gmail.com . הבקשה תטופל והרוכש יקבל תשובה במייל תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הבקשה.
  7. לרוכש לדעת שלא יתקבלו הודעות טלפוניות "בעל פה" או התכתבות SMS או וואצאפ ללא מייל מסודר.
  8. שילוח המוצר למפעילה בחזרה יהיה על חשבון הרוכש באותו אופן כפי שהרוכש שקיבל את המוצר: דואר רשום, חנות , לוקר או שליח עד הבית.  רק לאחר בדיקת שלמות המוצר ועמידה בתנאי ההחזר יוחזר התשלום לרוכש בניקוי המשלוח ועמלת ביטול כחוק מהסכום הרכישה המקורי.
  9. המוצר להחזרה חייב להיות שלם, ללא כל נזק / פגיעה /ללא שימוש ובאריזתו המקורית סגורה. (לפי החוק בישראל וכפי שכבר הודגש בהסכם זה לא כולל תוספי תזונה או תרופות).
  10. במידה הרכישה העניק לרוכש מתנה ללא עלות מטעם המפעילה על הרוכש להחזירה שלמה וללא שימוש ביחד עם המוצר. המתנה ללא העלות היא חלק מהמוצר שנרכש ולכן לא תתאפשר החזרה כספית ללא החסר המתנה סגורה, ללא שימוש ובאריזת המקורית.
  11. החזר הכספי יועבר לקונה באותו אמצעי התשלום בו שילם. המפעילה לא אחראית לעיקובי הביצוע של הבנקים או חברות האשראי ועל הקונה לעקוב אחרי מועד ההחזר לאחר הבקשה להחזר מצד המפעילה.

ההחזר הכספי ינוכה ב- 5% מערך העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם בהתאם לחוק. הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה לאדם אחר.

  1. החזר מוצר למפעילה יתבצע על חשבון הרוכש. ידוע לרוכש שיחויב על הדמי המשלוח של המוצר לביתו וסכום זה לא יוחזר לרוכש.
  2. לא ניתן לבטל עסקה במידה המוצר שנרכש פתוח, לא תקין, משומש או אינו באריזתו המקורית סגורה.
  3. ידוע לקונה שמפעילת החנות רשאית לבטל עסקה / מכירה חלקית או במלאה במקרה של אי תשלום מצד הקונה, טעות במחיר המוצר או תיאור המוצר, חוסר המוצר במלאי, בעיות שילוח, מצב מלחמה, כוח עליון או כל סיבה אחרת, כולל סיבות אישיות של מפעילת החנות.
  4. בכל מקרה של ביטול המכירה מצד המפעילה עקב חוסר במוצר או כל בעיה בלתי צפויה אחרת, יוחזר מלוא סכום התשלום בדרך ששולם והודעה ישלח למייל / וואצאפ איך שנוח לרוכש כולל חשבונית מס זיכוי כחוק.
  5. במקרה של מוצר שאינו קיים במלאי בזמן ההזמנה אך יחזור בקרוב, רשאית המפעילה להציע מוצר חלופי שווה ערך מהמוצר המוזמן. ההודעה לקונה תיעשה דרך המייל או הטלפון של דף ההרשמה, במידה שהרוכש לא יסכים למוצר חלופי, כספיו יוחזר מיידית במלואו באותה דרך שהתשלום התבצע.
  • מדיניות משלוחים ומועדי הפסקה
  1. אנו מבצעים משלוחים בכל רחבי הארץ בהתאם למדיניות משלוחים של חברות השילוח / דואר ישראל כפי שמפורט באתר. "דמי המשלוח" הינו המחיר שהלקוח משלם עבור משלוח המוצר/ מוצרים עד הבית / ללוקר או חנות כפי שהגולש בחר בזמן ההזמנה והינו בנוסף למחיר המוצר. תשלום זה מתבצע מראש בעמדת סל הקניות וביחד עם מחיר המוצר מופיע את "הסכום הכללי לתשלום", סכום שהרוכש אמור לשם.
  2. לאחר סיום ביצוע הרכישה בסל הקניות, כפי שהרוכש עדיף וסימן, מחויב הקונה בתשלום מלא כולל דמי משלוח, אלה אם ביקש "איסוף עצמי" .
  3. רכישת המוצרים מאושרת רק אחרי קבלת אישור מחברת האשראי . רק אז תתחיל תהליך אספקת המוצרים שהוזמנו, בדרך השילוח שהרוכש בחר, הודעה תשלח לרוכש.
  4. המוצרים יסופקו באמצעות דואר ישראל או חברת שילוח חיצונית בהתאם לאפשרויות המופיעות הסל הקניות ולסוג המשלוח הנבחר ע"י הרוכש.
  5. אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח או לכתובת שנרשמה במועד הרכישה ע"י הרוכש. השילוח יהיה ע"י שליח עד הבית , חנות או לוקר בקרבת הבית או איסוף עצמי מחיפה בהתאם לבחירת הרוכש בזמן הרכישה.
  6. כל הזמנה מטופלת באופן מהיר כניתן ונשלחת מהמחסן לכתובת המבוקשת בין 12 עד 48 שעות מקבלת ההזמנה בימי עבודה. הזמנות בימי חג, שבת או שישי ישלחו בבוקר של יום העבודה הראשון בו ניתן לשלוח מועדי הספקה של המוצרים על בית / דואר הרוכש משתנים בהתאם לסוג המשלוח הנבחר, ימי השבוע, חגים, שעת ההזמנה ועוד. באופן כללי בימי חול, שליח עד הבית הספקה עד 72 שעות / דואר רשום עד 6 ימים בהתאם למדיניות של דואר ישראל.
  7. זמני ההספקה ישתנו בהתאם ליום ושעת ההזמנה, לסוג המוצר, מקום מגורים, חגי ישראל ועוד סיבות בלתי צפויות.
  8. לאחר שליחת המוצר , יקבל הרוכש הודעת SMS מחברת המשלוחים / מפעילה לידיעתו ומעקב אחרי המיקום, השעות והימים לקבלת המשלוח.
  9. מוצרים נשלחים ע"י דואר ישראל או חברה חיצונית בהתאם לזמן האספקה ובכפוף לתנאי השירות של אותם ספקים. יודגש בזאת, כי זמני האספקה אינם בשליטה של המפעילה ואינם ניתנים לבקרה על ידה. מוסכם בין הצדדים שבמקרה של אי קבלת החבילה לאחר 8 ימי עסקים יש לעדכן את המפעילה בכתב דרך המייל, לצורך בדיקת סטטוס המשלוח.
  10. אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע עד לפתח ביתו , חצרו של הרוכש, מרכז חלוקה או מזכירות הקיבוץ בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים ובכפוף לרשימת הישובים בהן חברת השילוח מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את משלוח עד לבית הרוכש מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני, ו-או שטחים בהם חברת המשלוחים של המפעילה או דואר ישראל אינם מבצעים שליחויות, יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים או החזר כספי מלא .
  11. המפעילה לא אחראית על עיקובים, שינוי חלוקה או אי יכולת של חברת המשלוחים להגע לישובים עקב מצב בטחוני או אחר.
  12. איסוף עצמי בתיאום מראש בלבד בטירת כרמל או חיפה אינו אפשרי בכל המוצרים, ולכן יש לוודא בכל מוצר האם קיימת אפשרות זאת. במקרה שניתן, יש להגיע למקום האיסוף כפי שנקבע מראש טלפונית בין הרוכש לשירות הלקוחות של האתר, ביום, נשעה וכתובת שנקבעו.
  13. המפעילה אינה אחראית על מוצרים שלא נאספו "באיסוף עצמי" מכל סיבה שהיא והרוכש אחראי לקבוע מועד ומקום לאיסוף מראש ולהגיע למקום ובזמן שנקבע בין הצדדים.
  14. במידה הרוכש לא יגיע לאסוף את המוצר /ים עליו לבחור סוג משלוח מתאים מהאפשרויות הקיימות בסל הקניות, לעדכן את המפעילה ולהוסיף תשלום מתאים וכתובת משלוח לצורך שליחת המוצר כפי שהרוכש בחר. יש לציין שעל הרוכש לפנות למפעילה ולא ההיפך כי אחריות הרוכש לדאוג לאיסוף העצמי.
  15. המשלוחים מכל סוג נשלחים לכתובתשהרוכש רשם בתהליך הרכישה או לקרבת הכתובת לפי מדיניות חברת המשלוחים במידה מדובר על משלוח לחנות או לוקר. במידה שכתובת ההספקה לא נכונה, כי הרוכש טעה או שינה כתובת למשלוח מכל סיבה לאחר ההזמנה, המשלוח יחזור למפעילה ויצטרך הרוכש לשלם שוב על משלוח נוסף .
  16. לאחר השילוח ע"י המפעילה, קבלת המשלוחים בבית ו-או איסוף המשלוחים מהלוקר או החנות הינם על אחריות הרוכש בלבד. הרוכש מתבקש להיות קשוב לטלפון / שיחות / הודעות SMS ) לקבלת פרטים מחברת המשלוחים לצורך לתאם את קבלת המשלוח ולעמוד בתנאי המסירה.
  17. במידה שלא ניתן למסור את המשלוח בבית ע"י השליח כי אין איש בבית ואין מענה טלפוני, או במידה שהרוכש לא אסף את המשלוח בזמנים שנקבעו מהחנות או מהלוקר, המשלוח יחזור למפעילה ולרוכש לשלם משלוח נוסף .
  18. במידה שהרוכש לא אסף פעמיים את המשלוח מהחנות / לוקר ופעמיים המשלוח חוזר למעפילה, תינתן אפשרות של שילוח שלישי בתשלום פלוס תוספת של 50 ש"ח על הזמן שנדרש מהמפעילה להשקיע על משלוחים חוזרים. 
  19. באחריות הרוכש שבעט הגעת המשלוח לבית יהיה מבוגר מעל גיל 18 לקבלו.
  20. במידה של שילוח בדואר רשום או תיבות פרטיות, אחריות הרוכש להגיע למקום ולאסוף את המשלוח תוך פרק הזמן שרשום בהודעת השילוח.
  21. בקיבוצים או במושבים יתכן יגיע המשלוח למזכירות ולא לבית הפרטית, בהתאם למדיניות חברת המשלוחים / דואר ישראל. על הרוכש האחריות לשאול ולברר במזכירות הישוב האם המשלוח שלו נמצא שם.
  22. משלוחים שחוזרים למפעילה, עקב חוסר מענה של הרוכש, ישלחו בחזרה לרוכש רק אחרי תשלום נוסף על חשבון הרוכש. המפעילה לא אחראית על קבלת המשלוח בבית ואו על טעויות תזמון או אחרות של הרוכש.
  23. כפי שנרשם בהסכם זה, במידה שהרוכש לא אסף פעמיים את המשלוח מהחנות / לוקר ופעמיים המשלוח חוזר למעפילה, תינתן אפשרות של שילוח שלישי בתשלום פלוס תוספת של 50 ש"ח על הזמן שנדרש מהמפעילה להשקיע על משלוחים חוזרים.
  24. ידוע לרוכש שבמידה שהמשלוח חוזר למפעילה כי לא נאסף בזמן לא ישלח שוב באופון אוטומטי.
  25. במידה של משלוח חוזר כי לא נאסף, הרוכש אחראי לדווח למפעילה ולבקש משלוח נוסף בתשלום. מקרה כזה מתבקש הרוכש לפנות בכתב במייל למפעילה "הבקשה לשליחה מוצר /ים פעם שנייה" בו מציין את הפרטים הבאים לצורך טיפול בבקשה: תאריך רכישה, מוצר /ים שנרכשו, למה המוצר לא נאסף , תאריך קבלת המשלוח , מקום בו התקבל המשלוח שלא נאסף, שם מלא וטלפון. המייל להתכתבות הינו koren66@gmail.com . הבקשה תטופל והרוכש יקבל תשובה במייל תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הבקשה.
  26. במכירה בתשלומים רשאית המפעילה לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
  27. המפעילה תשלח את המוצר שהוזמן באתר לרוכש לאחר אישור העסקה ע"י חברת האשראי ולא יוחר מ-4 ימי עסקים.
  28. המפעילה לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים של מלחמה, מצב בטחוני לא ברור, מצב חרום, שביתות או תופעות מזג אוויר חריגות / נזקי טבע או כל סיבה אחרת שאינה קשורה למפעילה. כמו כן, המפעילה תעשה את המיטב כדי לספק את המוצר/ים בהקדם האפשרי לרוכש.
  29. במידה שרשום בסל הקניות משלוח "חינם"  הינו בהתאם להזמנה של סכום מינימאלי ובאופן כפי שמפורט באתר בזמן הרכישה. המפעילה שומרת על הזכות לשנות זאת ללא התראה ומכל סיבה מבלי צורך בלתת הסבר על סיום המבצע.
  30. כל בעיה או פנייה בנושא משלוחים מחייבת מכתב עם פירוט הבעיה דרך המייל בלבד כפי שמפורט בהסכם זה.

 

אחריות

  1. השימוש באתר הינו As Is (כפי שהוא ) לא תהיה לגולש או לרוכש כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי המפעילה ו/או מי מטעמה בגין עיכוב ברשת מכל סוג, פגיעה באיכות הגלישה, אובדן נתונים, אי יכולת להתחבר לאתר ו-או כל דבר אחר קשור לשימוש במערכות האינטרנטיות או תיבת המייל.
  2. ידוע לגולש / רוכש באתר שמפעילת החנות /או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באתר.
  3. ההתחברות לרשת ולחנות באחריות הגולש / רוכש בלבד. המפעילה אינה אחראית במקרה שהגולש לא מצליח לרכוש מוצרים מהחנות, מכל סיבה שהיא.
  4. המפעילה אינה נושאת באחריות לטיב / תכונות/ איכות/ שינויי צבעים של המוצרים שלא מיוצרים ע"י המפעילה.
  5. באתר Tevavetקיים חומר מקצועי במאמרים, תמונות, טיפים, קורסים, סרטונים, טיפים ועוד פרי הידע של המפעילה שהינה רופאה וטרינרית ומטפלת בצמחי מרפא או בעלי מקצוע שהיא מאמינה במקצוענות שלהם. תוכן מקצועי זה לא מחליף ייעוץ רפואי אישי אצל וטרינר ו-או שינוי בטיפולים מכל סוג כולל טיפול תרופתי ולא מהווה "חובה לביצוע" ע"י בעלי החיים. בעלי החיות / הגולשים / הרוכשים הינם אחראיים בלעדיים בקבלה/ ביצוע או דחייה של הטיפים או העצות שבתוכן המקצועי בהתאם למה שמתאים או לא מתאים לבעל החיים שלהם.
  6. אחריות על התאמת המוצר לחיה חלה על הרוכש. אין להשתמש במוצרים שידועים כאלרגיים או כמכילים חומרים שגורמים אלרגיה לבעלי החיים או לרוכש במגע או בנשימה. המפעילה לא אחראית על כל נזק שיגרם עקב אלרגיה או כל תופעה אחרת אחרות עקב שימוש במוצר.
  7. המפעילה אינה אחראית על כל נזק שיגרם לרוכש או גולש לרבות בעלי החיים שלהם עקב המלצות, טיפים, כתבות, סרטים, תמונות, הקלטות או כל אמירה בתוכן האתר. כמו כן, המפעילה אינה אחראית על תופעות אלרגיות או כל תופעה אחרת שנגרמה לחיה / רוכש עקב שימוש או מגע עם המוצרים הנמכרים באתר. במקרה כזה באחיות הרוכש להגיע לטיפול רפואי ולהפסיק להשתמש במוצר באופן מידי.
  8. המידע המופיע באתר לא מחליף התייעצות עם רופא וטרינר, תזונאי או כל בעל מקצוע / טיפול אחר באופן אישי.
  9. ידוע לרוכש ששימוש בתרופות לטיפול פרעושים וקרציות כגון ולא רק: ברברטו ונקסטגרד דורשות ייעוץ וטרינרי לפני השימוש ושאין להשתמש בבעלי חיים אלרגיים לאחד החומרים הפעילים, גורים לפי המלצות המוצר או בעלי חיים חולים. השימוש בתרופות אלו על אחריות הרוכש בלבד גם לאחר שיחה עם המפעילה לפני המשלוח.
  10. תוספי התזונה ותכשירים קוסמטיים הנמצאים באתר הם לשימוש של בעלי חיים בלבד ויש להרחיקם מידם של מילדים. השימוש הנכון במוצרים באחריות הרוכש בלבד.
  11. פרחי באך ומוצרי רוקחות אחרים מבוססי צמחים, הינם נרקחים באופן אישי ע"י ד"ר אסתר קורן רופאה וטרינרית ומטפלת בצמחי מרפא. לאחר הרכישה הרוכש יקבל זימון לשיחה טלפונית לצורך הכרות והכנת הפורמולה באופן מדויק ואישית. הרוכש יקבל הנחיות בכתב על שימוש המוצר .
  12. תוספי התזונה הנמכרים באתר מאושרים לשימוש בבעלי החיים על ידי הגורם הלוונטי ואחריות המוצר חלה על החברה המשווקת בישראל ו-או מייצרת .
  13. במידה של שיחת ייעוץ מקצועית עם מפעילת האתר, מתחייב הגולש / רוכש להגיד דברי אמת וזאת לצורך התאמה נכונה ומקצועית של המוצר / תרופה / הרכב צמחי מיוחד / מוצר קוסמטי ועוד לחיה.
  14. ייעוץ תזונתי או רפואי עם המפעילה ייעשו לאחר תשלום באפשרויות הקיימות באתר תחת "ייעוץ תזונתי מקצועי".
  15. ידוע לגולש שאריזות המוצרים יכולות להשתנות בהתאם לזמנים ולחברות השונות. שינוי אריזה, גרפיקה או פרסום לא משנה את תוכן המוצר ביחס לתמונות המופיעות באתר, אלה עם רשום אחרת.
  16. ידוע לגולש / רוכש שבמוצרי טקסטיל לא תמיד המידות מתאימות בדיוק בכל סוגי המוצרים. בדים ויצרנים. במקרה שהמוצר הנרכש לא מתאים, ניתן להחליפו בתנאים המופיעים בתקנון זה תחת סעיף "ביטול והחלפת מוצרים".
  • שמירה על פרטיות הלקוחות
  1. פרטיותכם חשובה לנו. כל רכישה באתר זה מבוצעת באופן מאובטח ביותר.

בעת ביצוע הזמנה בחנות יידרש המשתתף להכניס למערכת פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי לתשלום

כתנאי לרכישה. אתר זה עובד עם סליקה מסודרת ומאושרת ומידע זו מובטח כך שניתן למסור פרטים בבטחה.

  1. להזכירכם, הגשת פרטים אישיים לא נכונים או שימוש בכרטיס אשראי שאינו שייך לרוכש ללא אישור בעל הכרטיס הנם עבירות פליליות. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים לרבות פניה למשטרת ישראל ותביעות בגין נזקים שעלולים להיגרם למפעילת האתר / ספקים.
  2. במידה שתרשם לשירות קבלת הודעות /מיילים/ מידע על מבצעים ועוד תהיה המפעילה רשאית להשתמש בפרטיך על מנת ליצור עמך קשר ולעדכן אותך על מאמרים מקצועיים ו-או מבצעים דרך המייל, וואצאפ או באמצעות
  • שימוש אישי וקניון רוחני של האתר
  1. כל המידע לרבות ולא רק גרפיקה, תמונות, מאמרים, קורסים דיגיטליים או תצוגה המצוי באתר הינו רכוש הבלעדי של האתר והמפעילה .
  2. חל איסור להעתיק, להפיץ, להקליט, לפרסם, לשכפל, לצלם, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, להפיץ, להשאיל, להשכיר או לשנות את התכנים מכל סוג המופיעים באתר באופן מלא או חלקית.
  3. גולש / רכש העובר על הכללים האלו מסתכן בקבלת תביעה משפטית על זכויות יוצרים.
  • בירור מחלוקות
  1. מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת על תקנון זה, הוא הדין הישראלי. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבית משפט בחיפה בלבד.
  • שירות לקוחות אתר Tevavet

נשמח לעמוד לרשותכם. ניתן לפנות דרך המייל או הוואצאפ המצורף או דרך המייל לשרות לקוחות לגבי שאלות, בירור או הערות ושימוש נכון של המוצרים שנרכשו. כפי שרשום בתקנון זה, שאלות ובקשות בקשר להחזרת מוצרים יש להפנות רק במייל: Tevavet.contact@gmail.com

בוואצאפ 050-8113663

 Tevavet ד"ר אסתר קורן – הרב זרביב 27/7 טירת כרמל.

 

תודה שבחרתם Tevavet

אנו עושים את המיטב לשווק מוצרים איכותיים וטבעיים לשמירת הבריאות של בעלי החיים שלכם.

אנו מאמינים בשירות טוב ומעניקים ייעוץ וטרינרי מקצועי חינם על מגוון המוצרים לאחר הרכישה .

מאחלת לכם הנאה מהמוצרים, מתכני האתר ורכישה נעימה ,

ד"ר אסתר קורן וצוות  Tevavet

Open chat
היי, צריכים עזרה?
היי,
אני אסתר הבעלים של טבע וט
צריכים עזרה?
דילוג לתוכן