תוספי תזונה לכלבים: מתי לתת ויטמינים / מולטי ויטמין לכלבים?

ויטמינים נחשבים “לתוסף תזונה” ונמצאים במגוון מזונות. גוף הכלב או החתול צריכים אותם בכמויות מזעריות ולכן אם הכלב שלך בריא, חיוני , צעיר ואוכל אוכל איכותי ומתאים אין צורך בלהוסיף ויטמינים ביום יום.
בדומה לאדם, לוויטמינים בכלבים וחתולים תפקיד מטבולי חשוב בכל מערכות הגוף, העור והפרווה ואם התזונה לא מאוזנת או אם החיה לא אוכלת נכון מכל מיני סיבות, עלולים להופיע סימנים המצביעים על חוסר איזון של ויטמינים.
אנו נוהגים לתת ויטמינים בכלבים מבוגרים לתמיכה וחיזוק, אך מומלץ גם לתת בבעלי חיים חולים שלא אוכלים נכון, לפני ניתוחים או במהלך מחלות כרוניות.
חשוב לתת ויטמינים לכלב בהרכב ובמינון מתאים כדי להשלים את התזונה ולמנוע חסרים אך גם כדי למנוע עודף ויטמינים והרעלות.
לידיעתכם, מקובל לחלק את קבוצת הוויטמינים לוויטמינים מסיסות מים ומסיסות שומן וזו הגדרה חשובה ביותר בזמן הטיפול, כי עודפים של חלק מהם עלולות לפגוע בכבד או בכליות.
כסיכום: מתן תוסף ויטמין לכלב, לחתול או לציפור זה טיפול חשוב במקרה של מחלה, מתן תרופות כרוניות, או חולשה בתנאי שתתנו מוצר איכותי עם הרכב מתאים למטרות הטיפוליות, לפרק זמן קצר ומוגדר ולאחר ייעוץ וטרינרי. ממליצה לכם לקרוא מאמרים נוספים בנושא ויטמינים בכלבים, חתולים וציפורים באתרים שלי. כמו כן, ניתן לפנות לשאלות בנושא במייל דרך האתר Tevavet.co.il
Drkorenpets.com

שתפו עם חברים
השארו מעודכנים
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?