תמונה של מזון מומלץ לכלבים

הטיפים לבחירה מזון לכלבים מומלץ הטוב ביותר לחיית המחמד שלכם? בין אם מדובר בחתולים או בכלבים, אנחנו אוהבים את חיות המחמד שלנו. כשזה מגיע לבחירת המזון הטוב ביותר עבור הכלב שלכם, לפעמים קשה לדעת מה לחפש. הנה מדריך קצר הכולל טיפים לבחירת המזון הנכון לכלב שלכם.

  1. בחרו במזון שלם

כשאתם בוחרים מזון לכלבים בדקו תמיד את האריזה המתייחסת למזון כאל ׳שלם׳ (Complete). מונח זה מוסדר ומציין שהמזון תוכנן ונבדק כך שהוא עומד בדרישות התזונתיות המלאות של הכלב שלכם. מזונות, המסומנים כ׳תוספי מזון׳ (Supplemental), הם פינוקים. אם אתם מגישים פינוקים לכלב, אתם לא אמורים לוותר על המזון הרגיל שלו.

הבינו את רשימת המרכיבים

כשאתם בוחרים מזון לכלבים מומלץ חשוב שתקראו את רשימת המרכיבים של המזון שבתוך האריזה. לאחר שבדקתם שהמזון הוא ׳שלם׳, בדקו את המרכיבים המופיעים על האריזה.

מזון לכלבים מומלץ, מקור החלבון אמור להופיע בתחילת הרשימה. בתערובת מזון איכותית, סוג מנת המזון (למשל עוף, בקר או דגים), נמצא בדרך כלל במקום הראשון או השני ברשימת המרכיבים.

לרכישת מוצרי טיפוח לכלבים לחצו>>

השוו את גודל המנה, לא את משקל החבילה

לפעמים, כשמחפשים מזון לכלבים מומלץ, זה מפתה פשוט לקנות את שקית המזון הגדולה ביותר הזמינה בחנות במיוחד אם יש לכם כמה בעלי חיים בבית, כדי לסיים את המשימה במהירות. אבל חשוב להשוות את המוצרים לפי גודל המנה של המזון בשקית, ולא לפי המשקל הכולל של האריזה.

מנה בשקית המזון לכלבים שהגודל שלה נמוך יותר, מציינת שהמזון מזין וצפוף יותר עם קלוריות בריאות רבות יותר. המשמעות היא ששקית מזון קטנה יותר עשויה להחזיק מעמד זמן רב יותר מהשקית הגדולה.

מאמרים נוספים:

להאכיל את הכלב לפי הגיל והאנרגיה שלו

מזון לכלבים מומלץ מיוצר בדרך כלל עבור שלבי החיים השונים של בעלי החיים – גור, בוגר וקשיש. למרות שמרכיבי המזון עשויים להיות זהים, האיזון התזונתי מגובש כך שיעזור לבעל החיים לחיות חיים בריאים יותר בכול אחת מתקופות חייו. למשל, מזון לכלבים מבוגרים אמור לכלול גלוקוזאמין לשמירה על בריאות המפרקים, בעוד שהנוסחה לגור אמורה להיות עמוסה בחלבון שיסייע לגדילה שלו.

בעלי חיים שהם פעילים יותר, צורכים מזון רב יותר. עבור כלבים שכאלה עדיף לבחור במזון עם רמת חלבון גבוהה יותר. כשאתם משנים את סוג המזון של הכלב, השגיחו עליו מקרוב, כדי להבטיח מעבר חלק מסוג אחד של מזון למשנהו.

מזון לכלבים מומלץ פינוקים לכלבים

פינוקים הם כלי שימושי בעת אימון בעל החיים ועידודו להתנהגויות חיוביות. עם זאת, אנחנו יכולים לגשת למזון של הכלב רק מנקודת המבט האנושית שלנו. זה אומר שלא תמיד אנחנו יכולים להבין אם אנחנו מאכילים את הכלב יותר מדי או לא.

פינוקים הם אמצעי נהדר אבל הם אמורים להיות תוספת לתזונה שהיא כבר בריאה לכשעצמה. הקפידו לרכוש פינוקים איכותיים באותה רמה של המזון האיכותי שאתם מספקים לכלב שלכם.

נעליים לכלבים בינוניים – למניעת פציעות, כוויות ועקיצות

שתפו עם חברים
השארו מעודכנים
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?